Hírességek népszerűsítik a színházba járást

Országos méretű kampányt indított a Magyar Teátrumi Társaság és a Nemzeti Kulturális Alap, amelynek célja, hogy felkeltse az érdeklődést a színházba járás iránt. A fővárosban, ünnepélyes keretek között, hétfőn bemutatott kampány megalkotásában az Érdi Városi Televízió több munkatársa is részt vett.

Hasonló tartalmaink:

Színházba járni jó, ezért menjünk minél többen és minél gyakrabban. Ezzel, a lényegretörő üzenettel indított kampányt a Magyar Teátrumi Társaság, amivel elsősorban azokat a fiatalabb korosztályokat kívánja megszólítani, akiknek soha vagy csak ritkán jut eszükbe, hogy akár egy színházi előadáson is eltölthetnék a szabadidejüket.

Költő, sportoló, humorista és énekes az egyik, illetve színészek a másik oldalon. Az alkotók őket kérték fel, hogy álljanak a kezdeményezés mellé és ismertségükkel keltsék fel az emberek figyelmét a színházba járást illetően.

Az Érdi Televízió munkatársai által készített kisfilmek mellett, rádiós szpotok, manapság népszerű mobiltelefonos applikáció és természetesen utcai plakátok is segítik az üzenet célba jutását. Mindezeken túl – szintén a kampány részeként – egy átfogó színházi adatbázis és többféle nyereményjáték is várja azokat, akik a szinhazbamentem.hu oldalra kattintanak.

A színház varázslat, a színház költészet, a színház kapcsolat. Csak néhány hívószó a kampányból, ami megpróbálja bemutatni, hogy a színház végső soron maga az élet, amiből nem érdemes kimaradni.

Címkék