« HETI MENÜ – 2017. Április 16.

A héten mutatkozott be a Balaton Bor második évjárata, ami jóval több egy bornál. Egy régió szimbóluma, közösségi brandje és zászlóshajója, mely a balatoniak számára fontos értékeket közvetíti. A Balaton régiós borbrandjét idén 24 borász képviseli, azonos az üveg és a dizájn. Mindenki egységes feltételrendszer szerint készítette el a térség jellegzetes szőlőfajtájából a borát, olaszrizlingből. Nemcsak az új évjáratból adtak kóstolót az egyes BalatonBorok készítői, hanem a premier ízelítőt adott az itthon még szokatlanul új régiómarketingből, illetve az ezt megalapozó régiós identitásból és kultúrából is. Ennek jelentőségéről Kardos Gábor, a Balatoni Kör szóvivője beszélt, kiemelve, hogy a Balaton az a régió, amelyik mosolyt rajzol az ország arcára.
Bécsi strudel, lágy fánk, kitűnő fagylaltok a Wiener Szalonban. Nicolas Göndöcs, a magyar származású tulajdonos segít megértetni, hogy miért van elmaradva a hazai cukrász szakma a bécsihez képest, mitől jó a fagyi, mennyire számít az alapanyagok minősége. A Wienerben hagyományos bécsi reggelit is kapni, de nem hiányozhat a jó debreceni sem.