Irodavezető

Érd Megyei Jogú Város Jegyzője a “Közszolgálati tisztviselőkről szóló” 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Városfejlesztési és Városüzemeltetési Iroda,  irodavezetői munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Pest megye, 2030 Érd, Alsó utca 1-3.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

1. sz. melléklet 32. pont.

Ellátandó feladatok:

  • városfejlesztési, üzemeltetési és beruházási feladatok szervezése, koordinálása, felügyelete;
  • közlekedési, útügyi és forgalomtechnikai feladatok egyeztetése, koordinálása, végrehajtásuk felügyelete;
  • városi víz-csatorna, felszíni vízelvezetéssel kapcsolatos koncepciók előkészítése, vízügyi igazgatási feladatokkal kapcsolatos döntés előkészítési eljárások koordinálása, végrehajtásuk felügyelete;
  • energiaügyi és térinformatikai feladatok szervezése, felügyelete;
  • az iroda feladatkörével kapcsolatos közgyűlési, bizottsági előterjesztések előkészítése és a döntések végrehajtásában közreműködés;
  • az iroda feladatkörébe tartozó városi beruházások, fejlesztések, pályázatok előkészítésének, lebonyolításának szervezése, felügyelete; beszerzések során az igényfelmérés, piackutatás, becsérték megállapítás feladatainak irányítása, szerződések előkészítése, ellenőrzése; közbeszerzési eljárás esetén együttműködés az eljárásban részt vevőkkel, műszaki szakmai állásfoglalás, javaslat készítése
  • az önkormányzati költségvetési rendelet tervezéséhez, az iroda feladatkörét érintő részletes költségvetési javaslat készítése;
  • az önkormányzati tulajdonú forgalomképes vagyonelemek, önkormányzati intézmények vagyonüzemeltetési, állagmegőrzési, karbantartási feladatainak szervezése, irányítása és felügyelete, gondnoksági feladatok koordinálása, ellenőrzése;
  • informatikai feladatok végrehajtásának irányítása és felügyelete.

A munkakör betöltője irányítása alá tartozó szervezeti egység megnevezése:

Városfejlesztési és Városüzemeltetési Csoport, Gondnokság

Az irányítása alá tartozó személyek száma: 28 fő

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a “Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény, valamint Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók. 

Pályázati feltételek:

  • Felsőoktatásban szerzett építész-, építő-, kertészmérnök szakmacsoportokba tartozó gazdaságtudományi, agrár, szociológus, földrajztanár, geográfus szakképzettség, vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és környezetvédelmi, vízügyi, település-fejlesztési, vidékfejlesztési, közlekedési felsőfokú szakképesítés,
  • magyar állampolgárság,
  • cselekvőképesség,
  • büntetlen előélet,
  • közigazgatási szakvizsga,
  • vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • beruházások műszaki tervezésében, kivitelezésében való jártasság,
  • vagyonüzemeltetési feladatok ellátásában szerzett gyakorlat,
  • közigazgatásban hasonló területen szerzett vezetői gyakorlat

Elvárt kompetenciák:

§         rendszerezett problémamegoldás,

§         objektivitás,

§         jó szintű szóbeli és írásbeli kifejezőkészség,

§         precizitás, megbízhatóság, jó elemzőkészség, felelősségtudat, terhelhetőség.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • 45/2012. (III.20.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti szakmai önéletrajz,
  • végzettséget igazoló bizonyítvány, oklevél egyszerű másolata.

A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör legkorábban 2017. július 24. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2017. július 12.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton: a pályázatnak Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2030 Érd, Alsó utca 1-3.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 14/3943-7/2017., valamint a munkakör megnevezését: városfejlesztési és városüzemeltetési irodavezető
  • Személyesen: dr. Kertész Orsolya, Bartos Beatrix részére – Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Személyzeti Csoport – Pest megye, 2030 Érd, Alsó utca 1.

A pályázat elbírálásának határideje: 2017. július 23.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:                                        

  • www.erd.hu – 2017. június 14.
  • Érdi Újság

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

  • A kinevezés feltétele a Kttv. 42. § (1) bekezdése szerinti három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány.
  •  A kinevezés határozatlan időre szól, 6 hónapos próbaidő kikötésével.
  •  Kttv. 29. § (2) bekezdése: „Vezetői kinevezést csak felsőfokú iskolai végzettségű, jogi vagy közigazgatási szakvizsgával, vagy szakvizsga alól adott, a Közigazgatási Továbbképzési Kollégium teljes körű mentesítésével rendelkező kormánytisztviselő kaphat.”
  • Kttv. 129.§ (3) bekezdése: „A (2) bekezdéstől eltérően, ha a vezetői kinevezéskor a kormánytisztviselő nem rendelkezik jogi vagy közigazgatási szakvizsgával, azt a kinevezéstől számított 2 éven belül le kell tennie. Ha a szakvizsga kötelezettségét e határidőn belül a kormánytisztviselő számára felróható okból elmulasztja, kormányzati szolgálati jogviszonya e törvény erejénél fogva megszűnik. A közigazgatási szakvizsga letételére nyitva álló határidőbe nem számít bele a 30 napot meghaladó fizetés nélküli szabadság vagy keresőképtelenség, továbbá a 30 napot meghaladó kiküldetés időtartama.”
Címkék