Irodavezető
Érd Megyei Jogú Város Jegyzője a “Közszolgálati tisztviselőkről szóló” 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Városfejlesztési és Városüzemeltetési Iroda, irodavezetői munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2030 Érd, Alsó utca 1-3.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
1. sz. melléklet 32. pont.
Ellátandó feladatok:
- városfejlesztési, üzemeltetési és beruházási feladatok szervezése, koordinálása, felügyelete;
- közlekedési, útügyi és forgalomtechnikai feladatok egyeztetése, koordinálása, végrehajtásuk felügyelete;
- városi víz-csatorna, felszíni vízelvezetéssel kapcsolatos koncepciók előkészítése, vízügyi igazgatási feladatokkal kapcsolatos döntés előkészítési eljárások koordinálása, végrehajtásuk felügyelete;
- energiaügyi és térinformatikai feladatok szervezése, felügyelete;
- az iroda feladatkörével kapcsolatos közgyűlési, bizottsági előterjesztések előkészítése és a döntések végrehajtásában közreműködés;
- az iroda feladatkörébe tartozó városi beruházások, fejlesztések, pályázatok előkészítésének, lebonyolításának szervezése, felügyelete; beszerzések során az igényfelmérés, piackutatás, becsérték megállapítás feladatainak irányítása, szerződések előkészítése, ellenőrzése; közbeszerzési eljárás esetén együttműködés az eljárásban részt vevőkkel, műszaki szakmai állásfoglalás, javaslat készítése
- az önkormányzati költségvetési rendelet tervezéséhez, az iroda feladatkörét érintő részletes költségvetési javaslat készítése;
- az önkormányzati tulajdonú forgalomképes vagyonelemek, önkormányzati intézmények vagyonüzemeltetési, állagmegőrzési, karbantartási feladatainak szervezése, irányítása és felügyelete, gondnoksági feladatok koordinálása, ellenőrzése;
- informatikai feladatok végrehajtásának irányítása és felügyelete.
A munkakör betöltője irányítása alá tartozó szervezeti egység megnevezése:
Városfejlesztési és Városüzemeltetési Csoport, Gondnokság
Az irányítása alá tartozó személyek száma: 28 fő
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a “Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény, valamint Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Felsőoktatásban szerzett építész-, építő-, kertészmérnök szakmacsoportokba tartozó gazdaságtudományi, agrár, szociológus, földrajztanár, geográfus szakképzettség, vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és környezetvédelmi, vízügyi, település-fejlesztési, vidékfejlesztési, közlekedési felsőfokú szakképesítés,
- magyar állampolgárság,
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet,
- közigazgatási szakvizsga,
- vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- beruházások műszaki tervezésében, kivitelezésében való jártasság,
- vagyonüzemeltetési feladatok ellátásában szerzett gyakorlat,
- közigazgatásban hasonló területen szerzett vezetői gyakorlat
Elvárt kompetenciák:
§ rendszerezett problémamegoldás,
§ objektivitás,
§ jó szintű szóbeli és írásbeli kifejezőkészség,
§ precizitás, megbízhatóság, jó elemzőkészség, felelősségtudat, terhelhetőség.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- 45/2012. (III.20.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti szakmai önéletrajz,
- végzettséget igazoló bizonyítvány, oklevél egyszerű másolata.
A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör legkorábban 2017. július 24. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2017. július 12.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton: a pályázatnak Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2030 Érd, Alsó utca 1-3.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 14/3943-7/2017., valamint a munkakör megnevezését: városfejlesztési és városüzemeltetési irodavezető
- Személyesen: dr. Kertész Orsolya, Bartos Beatrix részére – Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Személyzeti Csoport – Pest megye, 2030 Érd, Alsó utca 1.
A pályázat elbírálásának határideje: 2017. július 23.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- www.erd.hu – 2017. június 14.
- Érdi Újság
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
- A kinevezés feltétele a Kttv. 42. § (1) bekezdése szerinti három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány.
- A kinevezés határozatlan időre szól, 6 hónapos próbaidő kikötésével.
- Kttv. 29. § (2) bekezdése: „Vezetői kinevezést csak felsőfokú iskolai végzettségű, jogi vagy közigazgatási szakvizsgával, vagy szakvizsga alól adott, a Közigazgatási Továbbképzési Kollégium teljes körű mentesítésével rendelkező kormánytisztviselő kaphat.”
- Kttv. 129.§ (3) bekezdése: „A (2) bekezdéstől eltérően, ha a vezetői kinevezéskor a kormánytisztviselő nem rendelkezik jogi vagy közigazgatási szakvizsgával, azt a kinevezéstől számított 2 éven belül le kell tennie. Ha a szakvizsga kötelezettségét e határidőn belül a kormánytisztviselő számára felróható okból elmulasztja, kormányzati szolgálati jogviszonya e törvény erejénél fogva megszűnik. A közigazgatási szakvizsga letételére nyitva álló határidőbe nem számít bele a 30 napot meghaladó fizetés nélküli szabadság vagy keresőképtelenség, továbbá a 30 napot meghaladó kiküldetés időtartama.”