Árral szemben – a tudatos vásárlásért
Már itthon is dúl a Black Friday láz, ami elsősorban az internetes vásárlásokban és akciókban jelenik meg: egy felmérés szerint tavaly 128 milliárd forint értékben rendeltünk az interneten, és ennek több mint 20%-át, azaz 27 milliárd forintot egyetlen napon, a Fekete Pénteken költöttünk el a virtuális térben. A felmérések szerint átlagosan körülbelül 47 ezer forintot költünk el ezen a napon, általában játékra, ajándékra és háztartási gépekre, szórakoztató elektronikai eszközökre, ruhákra és konyhafelszerelésre .
Tovább...Erre figyeljünk Fekete Pénteken
A novemberi Black Friday alkalmával a webáruházak számtalan akciós lehetőséget kínálnak vásárlóiknak. Az alábbi fogyasztóvédelmi tanácsok figyelembe vételével bosszúságoktól mentes lehet az akciós időszak, írja az Innovációs és Technológiai Minisztérium közleményében.
Tovább...Venni vagy nem venni
Vegye meg… kihagyhatatlan… szenzációs árkedvezmény…csak 1 napig. Nem lehet úgy létezni, hogy ne halljuk, lássuk, olvassuk ezeket a hirdetésekben. Zúdulnak ránk mindenkor és mindenhol a reklámok ilyenkor, karácsony előtt. De főleg Fekete Pénteken. Akkor mindenképp vásárolni kell. Vagy mégsem?
Tovább...Közismert lett a Black Friday
A magyarok kifejezetten vadásznak az akciókra, a többség ismeri a fekete pénteki kedvezményeket.
Tovább...