FELHÍVÁS ÉRD MEGYEI JOGÚ VÁROS KÖZIGAZGATÁSI TERÜLETÉN VALÓ
KÖTELEZŐ ADATSZOLGÁLTATÁSRA

Tisztelt Ebtartók, Ebtulajdonosok!
Tájékoztatom az érdi kutyatulajdonosokat, kutyatartókat, hogy törvényi kötelezettségének eleget téve Érd Megyei Jogú Város Önkormányzata 2014. március 15. – május 15. között EBÖSSZEÍRÁST végez.
Az állatok védelméről és kíméletéről szóló 1998. évi XXVIII. törvény előírja, hogy a tartás helye szerint illetékes települési önkormányzat feladata az ebösszeírás elvégzése. Az ebösszeírás célja a jogszabályban előírt ebrendészeti feladatok ellátása, és a veszettség elleni járványvédelmi megelőzés. A törvény alapján az eb tulajdonosa/tartója az ebösszeíráskor köteles a törvényben meghatározott adatokat az önkormányzat rendelkezésére bocsátani.
Kérem az Érden tartott ebek tulajdonosait, tartóit, hogy az adatszolgáltatási kötelezettségüknek tegyenek eleget, és nyilatkozni szíveskedjenek – a kizárólag Érden tartott – ebek adatairól a bejelentésre szolgáló adatlap kitöltésével és leadásával.
Ezúton is felhívom az ebtartók, ebtulajdonosok figyelmét, hogy 2013. január 1. napjától minden négy hónaposnál idősebb eb csak transzponderrel (chip-pel) megjelölve tartható. Kérem, hogy a még meg nem jelölt ebeket szíveskedjenek állatorvosnál megjelöltetni.
A 2014. évi ebösszeírás adatlap Érd Megyei Jogú Város közigazgatási területén tartott ebekről című nyomtatvány letölthető a www.erd.hu honlapról, illetve beszerezhető (H: 8.00–12.00, 13.00-18:30, K-Cs: 8.00-12.00, 13–16:30, P: 8.00–12.00) Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatánál: 2030 Érd, Alsó u. 3. (Polgárok Háza fsz.)

Minden egyes kutyáról (ebenként egy példányban) külön adatlapot kell kitölteni. (Az adatlap szükség szerint szabadon sokszorosítható.)
Az olvashatóan kitöltött, és az állattartó aláírásával ellátott adatlap Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Lakosság-szolgálati Iroda Általános Igazgatási Csoport részére
- beküldhető postai úton, a 2031 Érd, Pf.: 31. levelezési címre,
- leadható a 2030 Érd, Alsó u. 3. 1/106. sz. irodában ügyfélfogadási időben (H: 13.00-18.30, Sz: 8.00-12.00, 13.00-16.30) vagy
- leadható az Ügyfélszolgálati Irodában (H: 8.00–12.00, 13.00-18:30, K-Cs: 8.00-12.00, 13–16:30, P: 8.00–12.00).
Felhívom az ebtartók figyelmét, hogy az adatszolgáltatás az állatok védelméről és kíméletéről szóló 1998. évi XXVIII. törvény 42/B. § (5) bekezdése alapján kötelező! Aki adatszolgáltatási kötelezettségének nem tesz eleget, vagy nem a jogszabályban előírtaknak megfelelően teljesíti az állatvédelmi bírságról szóló 244/1998. (XII. 31.) Kormányrendelet alapján állatvédelmi bírsággal büntethető.
További tájékoztatásért Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Lakosság-szolgálati Iroda Általános Igazgatási Csoport ügyintézőjéhez fordulhatnak a 06-23-522-326 és a 06-23-522-300/277 mellékű telefonszámokon, vagy az Ügyfélszolgálati Irodában (H: 8.00–12.00, 13.00-18:30, K-Cs: 8.00-12.00, 13–16:30, P: 8.00 – 12.00).

Köszönöm, hogy az adatlap visszaküldésével segítik munkánkat.

Mecsériné dr. Szilágyi Erzsébet sk.
jegyző

Címkék