« Ruhákkal is segít a Vöröskereszt

Nagy port vert fel a devizahitelek, a forintosítás, a tisztességtelenül felszámított összegek ügye, vagyis a bankok elszámoltatása. Hol tart a folyamat, mire kell most figyelniük a hiteleseknek? A jelenlegi helyzetről beszélgetünk Fülöp Zsuzsannával, a Magyar Nemzeti Bank felügyeleti szóvivő-helyettesével.
Talán nincs olyan nap, amikor a sajtóban, a médiában ne jelenjen meg egy újabb hír az elszámoltatással kapcsolatban. 30 napig lehetett panaszt tenni – ez már jórészt lejárt, bár vannak olyan intézmények, ahol tart még a panasztételre rendelkezésre álló 30 napos határidő.
Milyen határidők, fontos tudnivalók vagy teendőink vannak még, ha hitelt törlesztünk? Hová fordulhatunk panaszunkkal? Ölvedi Réka kérdéseire Fülöp Zsuzsanna, a Magyar Nemzeti Bank felügyeleti szóvivő-helyettese válaszolt az Érd FM műsorában.