Új jegyértékesítési rendszer

Olyan új és rugalmas jegyértékesítési rendszer bevezetésén dolgozik a MÁV-START, amely a legmodernebb fizetési módokat is támogatja, s amelynek révén a bérlet- és jegyvásárlás, továbbá a jegyellenőrzés is hatékonyabbá, gyorsabbá válhat. A jelenleg a Déli pályaudvar és Pusztaszabolcs között tesztelt rendszer országos kiterjesztésére azonban csak a gyakorlati tapasztalatok feldolgozása és elemzése után kerülhet sor a teljes eszközpark megújításával.

Hasonló tartalmaink:

A MÁV-Start új, rugalmas jegyértékesítési rendszer bevezetését készíti elő, amely a legmodernebb fizetési módokat is támogatja. A vasúttársaság célja az, hogy az utasok akár a vasúti kocsikban is fizethessenek majd bankkártyával (például helyjegyvásárlás esetén), a pénztárakban pedig egyszerűsödjön a számlakiadás. Emellett elektronikusan, akár otthonról is intézhető legyen a jegyváltás a nemzetközi vonatokra.

 Az új rendszer 3,5 milliárd forintból valósul meg, az Európai Unió Kohéziós Alapjának társfinanszírozásával. A fejlesztés alatt álló jegyértékesítési rendszer révén a bérlet- és jegyvásárlás, valamint a jegyellenőrzés is hatékonyabbá, gyorsabbá válhat a közlemény szerint.

A vasúttársaság célja az, hogy az utasok akár a vasúti kocsikban is fizethessenek majd bankkártyával (például helyjegyvásárlás esetén), a pénztárakban pedig egyszerűsödjön a számlakiadás. Emellett elektronikusan, akár otthonról is intézhető legyen a jegyváltás a nemzetközi vonatokra.

A rendszert már tesztelik a Déli pályaudvar és Pusztaszabolcs vonalon, és várhatóan az év első félében terjesztik ki a cég  országos hálózatára.

Az új jegyértékesítési rendszer országos kiterjesztéséhez meg kell újítani a teljes eszközparkot, több mint 400 pénztárgépet és 1620 fedélzeti eszközt kell kicserélni.

Would you like to replay the video?
Címkék