Hátrányos helyzetű gyerekeket mentorál az Érdi Tanoda Egyesület
2017
máj. 30

Hátrányos helyzetű gyerekeket mentorál az Érdi Tanoda Egyesület

Felmérések szerint Magyarországon a nyolcadik osztályból kikerült tanulók több mint 20%-a funkcionális analfabéta. Az országos kompetenciamérés alapján jól látszik, hogy melyik iskolában ez hány főt érint, ezt a számot szeretné kicsit csökkenteni az Érdi Tanoda Egyesület.

Tovább...
Akaraterő nélkül lehet-e jó eredményeket elérni az iskolában és azon túl?
2016
szept. 14

Akaraterő nélkül lehet-e jó eredményeket elérni az iskolában és azon túl?

Miért nem teljesülnek az újévi fogadalmak? Miért fulladnak rendre kudarcba a fogyókúrák? Vagyis hol van az önkontroll, ami a tanulás, az összpontosítás mozgatója.

Tovább...
Senior Mentor Program
2016
szept. 1

Senior Mentor Program

A Civil Vállalkozások közhasznú szervezet 55 év feletti felnőtteket keres, hogy - mint mentorok és oktatók - az olvasás elsajátításában segítsenek a helyi általános iskolás diákoknak.

Tovább...
Pótfelvételit hirdet őszi kurzusaira az MCC Középiskolás Programja
2016
aug. 17

Pótfelvételit hirdet őszi kurzusaira az MCC Középiskolás Programja

A társadalmi, gazdasági és politikai kérdések iránt nyitott, tehetséges diákok jelentkezését várja a Mathias Corvinus Collegium Középiskolás Programja. A hagyományos oktatást kiegészítő e-learningen és hétvégi tréningeken alapuló ingyenes képzésekre augusztus 26-ig tart a pótjelentkezés.

Tovább...
Szakértői kerekasztal
2016
jún. 21

Szakértői kerekasztal

Gyermekeink, akárcsak mi, különböznek. Vannak olyanok is, akik szakértői véleménnyel is rendelkeznek, mert még különlegesebb bánásmódra van szükségük.

Tovább...
Nem érti, amit olvas!
2016
jún. 15

Nem érti, amit olvas!

Tulajdonképpen jól olvas a gyerekem, de nem nagyon érti meg azt, amit elolvasott" - hallani elég gyakran a szülőktől. Mi van az ilyen panaszok hátterében, és hogyan lehet orvosolni a problémát? A különböző olvasási technikákról beszélgettünk Vikukel Zsuzsa fejlesztőpedagógussal. Hallgassa meg!

Tovább...
Kognitív terápiák
2016
máj. 27

Kognitív terápiák

Ha egy kisgyermek az iskolában nem teljesít megfelelően, a felzárkóztatás érdekében szükséges a fejlesztés. A legtöbb esetben a nagy és a finommotoros mozgás fejlesztésen túl a kognitív terápiák kerülnek ilyen esetekben előtérbe.

Tovább...
Már most jelentkezhetnek a diákok az MCC Középiskolás Program őszi kurzusaira
2016
máj. 24

Már most jelentkezhetnek a diákok az MCC Középiskolás Program őszi kurzusaira

A társadalmi, gazdasági és politikai kérdések iránt nyitott, tehetséges diákok jelentkezését várja a Mathias Corvinus Collegium Középiskolás Programja. A hagyományos oktatást kiegészítő e-learningen és hétvégi tréningeken alapuló ingyenes képzésekre június 12-ig lehet jelentkezni.

Tovább...
Mozgásfejlesztés gyermekkorban
2016
máj. 7

Mozgásfejlesztés gyermekkorban

A tanulási képességek fejlődését segítő, támogató fejlesztő terápiákról, foglalkozásokról nem lehet eleget beszélni. Mindenki szeretné, ha különösebb nehézségek nélkül venné az akadályokat csemetéje az iskolában.

Tovább...
Tanuljon a szünetben vagy ne?
2015
dec. 24

Tanuljon a szünetben vagy ne?