Ügyfélhívó a százhalombattai főpostán
A hatékonyabb ügyintézés érdekében ügyfélhívó rendszert telepítettek Százhalombattán, a főtéri postahivatalban.
Hasonló tartalmaink:
A Magyar Posta az ország legnagyobb forgalmú postáin folyamatosan építi ki az ügyfélhívó rendszert, amely országszerte már több mint 120 helyen működik. Százhalombattán a múlt héten helyezték üzembe. Az automata használatához a kezdeti időszakban a posta munkatársa nyújt segítséget, aki a jegykiadó mellett állva segíti az ügyfeleket a megfelelő szolgáltatás kiválasztásában.
Ha az ügyfél a sorszámkiadónál megfelelő szolgáltatást választ, nem fordulhat elő, hogy rossz pultnál várakozik, ami csak akkor derül ki, amikor már sorra került. Ha valaki több szolgáltatást is igénybe szeretne venni, amelyeket egy munkaablaknál nem lehet megoldani, az első ablaktól átirányítják a másodikhoz. Nem kell új sorszámot kérnie, mert a rendszer besorolja a várakozók közé.