A kormányablakok már 2011. január elsejétől állnak az állampolgárok rendelkezésére, ezeket az irodákat előszeretettel használja is a lakosság. Az egyszerűbb, gyorsabb, hatékonyabb ügyintézést mi sem bizonyítja jobban, hogy a szolgáltatásokat igénybe vevők szinte teljes mértékben elégedettek a rendszerrel. Szabó Erika a területi közigazgatásért felelős államtitkár és Tarnai Richárd Pest megyei kormánymegbízott ezúttal a 100.000 pest megyei ügyfelet köszöntötte az érdi kormányablakban.

Hasonló tartalmaink:

 

Az ünnepélyes pillanatokat követően tartott sajtótájékoztatón Szabó Erika, területi közigazgatásért felelős államtitkár elmondta, hogy folyamatosan fejlesztik a kormányablakokat, hiszen a végleges rendszer kialakításának a célja, hogy a kormányablakok a későbbiekben az okmányirodák feladatait is teljes körűen ellássák.

Az emberek használják azt a lehetőséget, amit a kormány biztosít – ezt már Tarnai Richárd Pest megyei kormánymegbízott hangsúlyozta a kormányablakok működése kapcsán. A kormány meghallgatta az állampolgárok véleményét és a helyi igényeknek megfelelően alakítják ki a rendszert – tette hozzá.

 

Would you like to replay the video?

 

A jelenlegi ütemterv szerint Érden az év végére valósulhat meg a kormányablak és az okmányirodai feladatkörök összevonása, így hamarosan még egyszerűbbé válhat az ügyintézés a városban.

 

 

Címkék